Aprendre a navegar per la xarxa amb seguretat
|
|||
Síntesi destacant l’aprenentatge que es
pretén
|
|||
Els
alumnes nouvinguts de 16 a 18 anys del Grup d’Acollida aprenen a través
d’internet a veure els perill que hi ha a la xarxa per tal d’evitar virus i
pàgines nocives
|
|||
Índex
|
Contingut
|
Observacions
|
|
Context General
|
|||
Experiència en ensenyament
|
25 anys
|
---
|
|
Experiència / Nivell d’expertesa en l’ús de TIC
|
Fa 30 anys
|
---
|
|
Tipus d’escola
|
Centre
de Formació d’Adults
|
|
|
Localització del centre
|
Barri de La Pau de Barcelona
|
---
|
|
Connexió
|
Internet
|
---
|
|
Localització dels recursos tecnològics
|
Classe habitual que disposa de 8 ordinadors
|
---
|
|
Situació sòcio - econòmica dels alumnes
|
Baix
|
---
|
|
Context de la història o cas
|
|||
Nivell dels alumnes
|
Segon grau (8anys)
|
---
|
|
Àrea / unitat
|
Ciències Naturals
|
|
|
Fites en la història
|
|||
Activitats planificades a la sessió o unitat
|
Presentació en format PowerPoint
|
---
|
|
Nivell d’aprenentatge esperat
|
Entendre
el que se’ls explica
|
---
|
|
Tipus d’activitat
|
Aplicació
de les TIC
|
---
|
|
Activitats de la història o cas
|
|||
Tecnologies utilitzades
|
Software de la presentació en PowerPoint
|
|
|
Raó per la qual la fa servir
|
|
---
|
|
Naturalesa de las activitats (tasques cognitives a realitzar)
|
|
|
|
Dificultats trobades
|
S’ha hagut de preparar molt material ja que
l’idioma, tant el castellà com el català els costa d’entendre
|
---
|
|
Ajuda / col·laboració emprada
|
Material
preparat per la mestra
|
---
|
|
Rol del professor
|
Director, proporcionar activitats estructurades i orientacions explícites.
|
---
|
|
Rol de l’estudiant
|
Explorador, descobrir conceptes i relacions
|
---
|
|
|
|||
Observacions
|
Els alumnes no han pogut acabat l’activitat amb l'èxit que s'havia previst
|
|
|
Avaluació de l’aprenentatge
|
|
---
|
|
Lliçó apresa pel professor
|
Que
els alumnes no han pogut acabar aquesta activitat ja que tenia un grau de
dificultat superior a l’esperat en un inici de l'aprenentatge
|
|
|
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada